Thursday, August 13, 2009

AKU HEBAT...


SALAM kpd anda yg HEBAT.....

aku nk share majlis konvokesyen aku nih....walaupon da agak lama, tetap nk share dengan korang yg hebat-hebat belaka....

so...aku baru grad 'DIPLOMA SENIBINA' dari PPD dengan kepujian hpnm 3.53 dan di anugerahkan 'ANUGERAH KETUA JABATAN'....bangga dan hebat.....sbb dari 23 org dalam klas aku....aku antara 5 yg terpilih.....

besh sesgtt....cabaran dalam course ni.....perrgghhh.....mmg mencabar....siang malam x tido....nk g kelass....nk siapkan assigment...presentation....dll lgi....tp aku selesa dgn cabaran itu....buktinye kt sebelah ni....hehe....siap masuk t.v. lg tauu....jgn jeles eaa...orang yang hebat jek dpt masuk tv...hikhikhik....dan aku nk ucapkan tahniah dan penghargaan kepada emak dan ayah....keluarga dan yang tersayang.....yang byk menyokong dan membantu aku sehingga aku berjaya....TERIMA KASIH.....

dan kepada kwn-kwn seperjuangan.....yg byk membantu jgk....korang mmg hebat....x dpt aku lupakan saat-saat kita sama2 study....wat assigment...presentation....makn sama....sahur....berbuka ramai2.....ahak2...seronoknya.....

ok beb...nnt aku citer lg....terima kasih kpd korang semua.....SALAM.

3 comments:

  1. Tahniah2....
    Hebat sungguh!

    PPD erk???

    Owhhh... banyak kenangan jugak tertumpah kat situ..

    go bro!

    ReplyDelete
  2. Salam....

    Tahniah Che Tat....
    Walaweiiiiiiiiii seni bina tuh!!!
    Bakal Arkitek nanti owhhhhhhh.....

    Bila dah advance nanti boley arrrr join Gua untuk projek2 Fantasia Gua.

    Gua suka...diatas ingatan anda pada jasa orang2 yg membantu anda.....esp IBU & BAPAK.

    Untuk makluman Gua juga didalam bidang yang sama dengan Lu....
    Gua Building Construction..

    Selamat Berjaya sahabat....
    Gua nantikan entry2 yg walaweiiiiiii dari Lu..

    ReplyDelete
  3. salam dj epoi...

    tq bro...nanti kt jumpe...

    ReplyDelete