Thursday, August 13, 2009

JUTAWAN YANG HEBAT

Salam n selamat sejahtera untuk anda yang HEBAT!!!........

...EHEM2....TAHNIAH SYAM!.... 1st pengiktirafan buat diri aku sendiri.

ari ni bertindak agresif,......... dimulakan dengan bismillah dan doa, berkat dariNya dan teknik water trigger, menjadikan hari yang sungguh luar biasa buat aku. Percaya atau tidak.....??? suka ati korang laa....., tapi aku nak cakap.....JANGAN PERCAYA... sehinggalah korang rasakan sendiri kehebatannya. Aku susah nak jelaskan, sebab 'ilmu yang baik dan berkesan adalah dengan berguru'.

Kalau korang nk tau jgk....call atau email aku,...nnt aku citekan sumanyer....ok beb...aku nk citer sepanjang minggu nii....hehhe....korang tau kann...bulan Ramadhan al-mubarak akan tiba seminggu lagi.....so....'BISNES TIME'....amik keberkatan bulan ramadhan ni....aku wat bisnes jual kuih raya....errmm....dulu aku penah wat bisnes nii...tp x berapa excited lahh....aku pon tak tau pesal.....x kisah laa...tu citer dolu-dolu...

yang aku nk citer skang nii....bila aku dah belajar dan berguru.....ape yang aku buat suma menjadi dan HEBAT....contohnye aku jual kuih raya tahun nii.....walaupon bulan posa lom smpi lg....hehhe..(melampau btol mamat nih....) ader getaran dan tarikan kepada orang di sekeliling untuk datang dan membeli (order) kuih yg aku jual....diorg x sabo2 nk tgk n beli....korang paham x citer aku nih??....so, aku per lg....bukak kedai....amik order....hah.....ari tu jek order ader 20 jenis kuih.....aku wat sale siap ngan tester sekali....hehe...mmg seronok tgk diorg......mkn oder...mkn oder...wow....HEBAT sungguh.....

okey la.... aku undur diri dulu, nanti aku cerita lagiii next time. ada order masyuk ni..... TUNGGU!!!(pic kuih raya akan tiba)

1 comment:

  1. belomm tgk n rasee kuih raya dah rasa soodap! ini teknik apa pulak yang tuan pakai???? dasattt dasattt....

    ReplyDelete